Mitől leszek tudatos?

Mitől leszek tudatos?

Kozmetikumok terén is csak úgy lehet tudatosan dönteni, ha elolvasod az összetevőket és az alapján megismered a terméket. Csomagolás és ár alapján, anélkül, hogy tudnád mit tartalmaz egy kozmetikum, nem lehet tudatos döntést hozni. 

Tudatosan pontosan tudod mit választasz és miért. Nem a csomagolás, szín, illat, jótanácsok, márkák, ár alapján döntesz, nem hiszel az "ebben nincs semmi" mondatoknak és nem tévesztenek meg a 0% parabén jellegű feliratok mert tudod, hogy ez még kevés információ a döntéshez.

Tudatosnak lenni úgy tűnhet macerás, de ezeket az elemzéseket egyszer kell elvégezned és ha megvan a tiszta termék, megbízható forrás, jó ideig vásárolhatod újra a termékeket. Hidd el, megéri foglalkozni vele és jóval kevesebb macera mint az esetleg kialakuló bőrproblémáktól megszabadulni és nem utolsó sorban olcsóbb is.

Annyit segíthetek, hogy tiszta termékek felleléséhez nem a legmegfelelőbb hely a nagyáruházak kozmetikum részlege vagy a drogériák polcai. Én szántam rá időt és órákat töltöttem azzal, hogy minden sampont átvizsgáljak egy nagyáruházban és keressek egyet ami tiszta. Akkor és ott nem találtam! 

Valódi tiszta termékeket inkább kisebb gyártók, kisebb boltok vagy az internet segítségével találsz. Ennek is megvan az oka, ugyanis a természetes hatóanyagok és összetevők sokkal drágábbak mint szintetikus társai és az is lehet, hogy a csomagolás is kevésbé lesz feltűnő egy natúr terméknél. De mivel ezeknek a kozmetikumoknak az előállítása jóval drágább (és még a kisebb mennyiség miatt drágábban vásároljuk ugyanazt a flakont mint ha több százezres mennyiségben tennénk), ezért nem igazán jut forrás tévé reklámokra, világsztárokra, drogériák polcain való megjelenésre, mert ha hiszed ha nem, ez is súlyos pénzekbe kerül, de ebbe most inkább nem megyek bele :)
Az oldal tetejére
FOGYASZTÓ BARÁT
300 szavazat

blueberry-cosmetics.hu
© Fogyasztó Barát
ELLENŐRZÖTT WEBÁRUHÁZ
Fogyasztó Barát Tanúsítvány
blueberry-cosmetics.hu
A tanúsítvány adatait naponta ellenőrzi a Fogyasztó Barát
Legutóbb ellenőrizve: 2025.04.08.

A webáruházat üzemeltető cég valós
Cégnév
BLUEBERRY-COSMETICS Kézműves Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely
1033 Budapest, Huszti út 35.
Adószám
23698600-2-41
Cégjegyzékszám
01-09-974111
Képviselők
Illés Virág ügyvezető (vezető tisztségviselő)
A fenti adatokat naponta ellenőrizzük a NAV és a közhiteles állami nyilvántartásból

Nem áll cégbírósági eljárás alatt
Csődeljárás
Nincs
Felszámolási eljárás
Nincs
Végrehajtás
Nincs
Végelszámolás
Nincs
Kényszertörlés
Nincs
Büntetőjogi intézkedés
Nincs
Megszüntetési eljárás
Nincs
A fenti adatokat naponta ellenőrizzük a NAV és a közhiteles állami nyilvántartásból

NAV státusza aktív
Adószáma érvényes
Az adószám NEM szerepel a NAV szankciósan törölt listáján
A fenti adatokat naponta ellenőrizzük a NAV és a közhiteles állami nyilvántartásból

A Fogyasztó Barát webáruház közösség tagja
Naprakész jogszabálykövető ÁSZF - hatályos: 2025-03-21
Naprakész jogszabálykövető Adatkezelési tájékoztató - hatályos: 2025-01-02
Naprakész jogszabálykövető Elállási nyilatkozat - hatályos: 2025-01-02
A Fogyasztó Barát tanúsítja, hogy ez a webáruház 2016. augusztus 03. óta folyamatosan használja a jogszabálykövető vásárlói tájékoztató rendszert.

Valós vásárlói értékelésekkel rendelkezik
4.9/5
300 szavazatból
4.9
Áttekinthető
5
Ajánlott
5
Informatív
5
Elégedettség
B
Beatrix 5
2022.09.25.
Minden esetben minden a legnagyobb rendben, extra gyorsasággal teljesül a rendelésem. Köszönöm szépen
Z
Zsuzsanna 5
2022.04.26.
A webshop átlátható,a legegyszerűbb és legjobb,amivel valaha találkoztam.Gyors rendelés,gyors kiszállítás,és tökéletes termékek.A legkedvesebb boltom.
BI
Bazsó Ildikó 5
2021.08.26.
Számomra legtökéletesebb választás nagyon jó fedés, jó állag.

Close menu
A webshop-ban sütiket (cookie-kat) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Vásárlóinknak. További információért kattintson az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontunkra. A Blueberry-Webshop a Facebook remarketing rendszerét is használja, melynek alapja, hogy a Webshop oldalaira érkező látogatókat, vásárlókat később a Facebook oldalain személyre szabott hirdetésekkel kereshessük fel.