A webshop-ban sütiket (cookie-kat) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Vásárlóinknak. További információért kattintson az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontunkra. A Blueberry-Webshop a Facebook remarketing rendszerét is használja, melynek alapja, hogy a Webshop oldalaira érkező látogatókat, vásárlókat később a Facebook oldalain személyre szabott hirdetésekkel kereshessük fel. RENDBEN
Termékek Menü

Mitől leszek tudatos?

Mitől leszek tudatos?

Csak úgy lehet tudatosan dönteni, ha olvasod az összetevőket és gondolkodsz. Aki tudatos, azt már nem lehet megtéveszteni, nem lehet eltéríteni.

Tudatosan pontosan tudod mit választasz és miért. Nem a csomagolás, szín, illat, tanácsok, márkák, ár alapján döntesz, nem hiszel az "ebben nincs semmi" mondatoknak és nem tévesztenek meg a 0% parabén jellegű feliratok mert tudod, hogy ez még kevés információ a döntésedhez.

Tudatosnak lenni most úgy tűnhet macerás, de ezeket az elemzéseket egyszer kell elvégezned és ha megvan a tiszta termék vagy megbízható forrás, jó ideig vásárolhatod újra a termékeket. Hidd el megéri vele foglalkozni és jóval kevesebb macera mint az esetleg kialakuló bőrproblémáktól megszabadulni és nem utolsó sorban olcsóbb is.

Annyit segíthetek, hogy tiszta termékek felleléséhez nem a legmegfelelőbb hely a nagyáruházak kozmetikum részlege vagy a drogériák polcai. Én szántam rá időt és órákat töltöttem azzal, hogy minden egyes sampont átvizsgáljak egy nagyáruházban és keressek egyet ami tiszta. Akkor és ott nem találtam! 

Valódi tiszta termékeket inkább kisebb gyártók, kisebb boltok vagy az internet segítségével találsz. Ennek is megvan az oka, ugyanis a természetes hatóanyagok és összetevők sokkal drágábbak mint szintetikus társai és az is lehet, hogy a csomagolás is kevésbé lesz feltűnő egy natúr terméknél. De mivel ezeknek a kozmetikumoknak az előállítása jóval drágább (és még a kisebb mennyiség miatt drágábban vásároljuk ugyanazt a flakont mint ha több százezres mennyiségben tennénk), ezért nem igazán jut forrás tévé reklámokra, világsztárokra, drogériák polcain való megjelenésre, mert ha hiszed ha nem, ez is súlyos pénzekbe kerül, de ebbe most inkább nem megyek bele :)